دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر به منظور آشنایی دانشجویان و اساتید با مفاهیم اخلاق مهندسی، کارگاه بین‌المللی با همکاری دانشگاه دلفت هلند برگزار می‌کند.

کارگاه بین‌المللی اخلاق مهندسی با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی دلفت هلند برگزار می شودبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری دانشگاه دلفت هلند با هدف آشنایی دانشجویان، مهندسین و اساتید با مفاهیم اخلاق مهندسی کارگاه بین المللی را در روزهای 25 تا 27 شهریورماه برگزار می‌کند.


این کارگاه به همت گروه معارف و علوم انسانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور دو تن از اساتید دانشگاه صنعتی دلفت، پرفسور ایبو فن دو پول و دکتر بهنام تائبی برگزار خواهد شد.


در این کارگاه آموزشی در خصوص موضوعاتی چون مسئولیت‌های حرفه‌ای مهندسان، جنبه‌های اخلاقی ریسک در فناوری، امکانات و محدودیت‌های کد‌های اخلاقی، فرآیند نوآوری و طراحی ارزش مدار، مسئولیت فعال و انفعالی و آرمان‌های مهندسان و اخلاق و روش‌های ارزیابی مهندسی بحث و تبادل نظر خواهد شد.
کارگاه اخلاق مهندسی شامل بخش‌های مختلفی چون سخنران، جلسات بحث و گفت وگو، جلسات با اساتید، جلسات دانشجویان خواهد بود.


نام نویسی در این کارگاه از ابتدای شهریورماه آغاز شده‌ است و علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی این کارگاه به آدرس engineeringethics.aut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

کارگاه بین‌المللی اخلاق مهندسی با همکاری دانشگاه امیرکبیر و دلفت هلند برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.