رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: پنج میلیارد ریال برای تکمیل تجهیزات امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.

اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار به هلال احمر سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید امیرمحسن ضیائی در حاشیه افتتاح  مجتمع فرهنگی و سینمایی هلال سیستان و بلوچستان در زاهدان  اظهار داشت: همچنین یک میلیارد ریال دیگر به صورت نقدی به جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان کمک خواهد شد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به آسیب پذیری حوادث طبیعی در اولویت اعتبارات و تامین نیروی انسانی سازمان جمعیت هلال احمر قرار دارد.

ضیایی افزود: با توجه به اینکه مردم سیستان و بلوچستان از مشکلات زیست محیطی مختلف نظیر ریزگرد ها رنج می برند این نهاد همواره سعی کرده از تمام ظرفیت های خود برای کمک به مردم این منطقه بهره گیرد.

وی با اشاره به راه اندازی سینما هلال سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اهمیت این اقدام فرهنگی، جمعیت هلال احمر کشور برای تکمیل این مجموعه کمک های لازم را انجام خواهد داد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تاکید کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان پارسال و امسال در بالاترین رده تخصیص اعتبار قرار گرفته است.

ضیائی اظهار داشت: همچنین سیستان و بلوچستان از نظر تامین نیروی انسانی مورد نیاز جمعیت هلال احمر در اولویت قرار دارد به گونه ای که از میان 600 نفر استخدامی در سراسر کشور 42 نفر سهم این استان بود.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی جمعیت هلال احمر کشور گفت: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بخشی از اقدامات این جمعیت است.

وی برگزاری اردوها و جشنواره های مختلف فرهنگی را از جمله اقدامات این نهاد برشمرد و گفت: با توجه به اینکه ریشه فعالیت های هلال احمر فرهنگی و اجتماعی است هر چه این بخش ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد ارتقای فرهنگی و سرمایه گذاری در بخش اجتماعی اتفاق می افتد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر کشور هم اینک دارای 700 هزار نفر عضو است.

انتهای پیام/ع

 افتتاح سالن سینمایی در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.