مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت:تامین اعتبار برای راه دسترسی شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز انجام گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بیان داشت: راه دسترسی شهرک صنعتی شماره 5 اهواز با تامین اعتباری که انجام گرفت، اکنون پیمانکار در حال احداث راه دسترسی این شهرک است و امیدواریم مشکل راه شهرک نیز پس از انجام طرح از سوی پیمانکار، حل شود.

وی گفت: پروژه‌های عمرانی با مشکلات و مسایل متفاوتی رو به هستند اما در این زمینه امیدواریم تا راه دسترسی شهرک صنعتی شماره 5 اهواز هرچه سریع تر احداث و مشکل شهرک در این خصوص نیز حل شود.


محمدیان بیان کرد: تعدد و پراکندگی شهرک‌های صنعتی در خوزستان و مساحت کم آن‌ها یکی از ایراداتی است که به بحث شهرک‌ها در خوزستان وارد است. شرایط خاص استان و موانع و مشکلاتی که در خوزستان برای بحث تهیه زمین مناسب و بزرگ وجود دارد، باعث شده تا نتوانیم یک شهرک با مقیاس بزرگ در خوزستان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان افزود :شهرک صنعتی شماره 5 اهواز به دلیل قرار گرفتن در حریم شهر اهواز با مشکلاتی مواجه است که درصورت تصویب طرح جامع شهر اهواز در شورای عالی شهرسازی، این شهرک خارج از حریم قرار می‌گیرد و می‌توانیم مجوز زیست محیطی این شهرک را دریافت کنیم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار