نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که اسلام ناب، اسلام شیعه است و شیعه را به عنوان سنگلاخی عظیم در جلوی استعمار می دانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  مآیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز در دیدار با اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه شهر‌های زاهدان و زابل با بیان اینکه تنها راه ضربه زدن به اسلام را حذف شیعه اثنی‌عشری فرض میکنند افزود: شما در یک نقطه حساس که به عنوان مرزدار سرزمین ولیعصر (عج) است زندگی کرده و از میهن خود دفاع می کنید.

وی طلاب را به تحقیق و درس خواندن بیشتر ترغیب کرد و گفت::اساس خدمت به امام زمان را به بهانه درس نباید کنار گذاشت و خدمت در حال تحصیل وابستگی شما به حضرت مهدی (عج) را نشان می‌دهد و بهترین خدمت آشنایی جامعه هدف با رهبری و ولایت فقیه است.

امام جمعه مشهد افزود: دوران طلبگی شما جوانان به سربازی امام زمان (عج) از همه عصر‌ها نزدیک‌تر است و این انقلاب در مسیر حرکت قیام حجت خدا و زمینه ساز ظهور ایشان است.

آیت الله سیداحمد علم الهدی گفت:ذات مقدس پروردگار برای حضرت موسی (ع) در این ماه تجلی پیدا کرد و چه بسا در این ایام معنویت پروردگار در قلبهایمان ساخته شود.

انتهای پیام//ف. ج.


دیدارامام جمعه مشهد با اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه شهر‌های زاهدان و زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.