مرحله نخست مجتمع پارک اداری کنارک با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان محلی در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

افتتاح از مرحله اول مجتمع پارک اداری کنارک سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ایوب کرد  مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 51 میلیارد و 650 میلیون ریال (پنج میلیارد و 165 میلیون تومان) برای آماده سازی مرحله نخست این مجتمع با 2 هزار و 468 متر مربع زیربنا هزینه شده است.

ایوب کرد افزود: ساخت مجتمع پارک اداری کنارک از سال 85 با هدف تجمیع ادارات دولتی برای دسترسی آسان و ارائه خدمات دولتی به مردم این شهرستان آغاز شده است.

وی گفت: کل پروژه ساختمان های دولتی مجتمع پارک اداری کنارک دارای هشت هزار و 800 مترمربع زیربناست.

وی اظهار داشت: با افتتاح ساختمان های اداری در مرحله نخست این پروژه بخشی از مشکلات فضای اداری شهرستان کنارک برطرف می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: تا کنون ادارات شهرداری، بخشداری مرکزی، میراث فرهنگی، تعاون روستایی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنارک در این مجتمع مستقر شدند.

شهرستان ساحلی و خوش آب و هوای کنارک در غرب شهر چابهار و در فاصله 625کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

افتتاح مجتمع پارک اداری کنارک در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.