همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی توسعه شبکه آب شهرک قدس با حضور استاندار قم آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ طرح توسعه شبکه آب شهرک قدس قم صبح امروز با حضور صادقی، استاندار وصادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم آغاز شد.

استاندار قم در آئین آغاز عملیاتی این پروژه آب‌رسانی با تبریک هفته دولت اظهار داشت: در طول این هفته چندین طرح عمرانی، صنعتی و خدمات‌رسانی در استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم موجب رضایت و آسایش بیشتر همشهریان را فراهم کند.

وی بابیان مشکلات شهرک قدس قم در زمینه فاضلاب افزود: با توجه به سنگلاخی بودن منطقه و مشکلات ناشی از آن این منطقه همواره از مشکل فاضلاب رنج می‌برد که با بهره‌برداری از این طرح بخشی از مشکلات منطقه کاهش پیدا می‌کند، همچنین طبق زمان‌بندی‌های قبلی این پروژه در طول 4 ماه آینده افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: اعتباری که برای این پروژه در نظر گرفته‌شده بالغ‌بر 28 هزار میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 4200 مترمربع اجرایی خواهد شد.

 صادق‌پور بابیان اهمیت بهره‌برداری از این طرح فاضلابی در منطقه شهرک قدس قم تصریح کرد: بهره‌برداری از این طرح مشکلات فاضلابی 20 هزار نفر از مردم این شهرک را برطرف خواهد کرد که امیدواریم در طول 4 ماه به‌صورت کامل شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

انتهای پیام/ش

کلنگ زنی عملیات توسعه شبکه آب شهر قدس قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار