پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:دلیل انتخاب حاج صفی به اتفاقات گذشته ربط ندارد و در این باره بهتر است کی روش نظر بدهد.

حسن  روشن درباره انتخاب حاج صفی به تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:به نظر من دلیل انتخاب حاج صفی به اتفاقات گذشته ربط ندارد چرا که تیم ملی به جام جهانی رفته است و در مورد بحث انتخاب های بازیکنان بهتر است کی روش نظر بدهد.

او ادامه داد:شاید انتخاب حاج صفی به دلیل آینده این بازیکن بوده و در این نوع انتخاب ها نباید حساسیت زیاد به خرج داد .به طور کلی اینکه حاج صفی به تیم ملی دعوت شده و شجاعی نتوانسته در لیست قرار بگیرد ربطی به بازی گذشته آنها مقابل رژیم صهیونیستی ندارد و کی روش دوست داشته که یک بازیکن را ببرد و یکی را دعوت نکند .

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برکناری منصوریان بیان کرد:اصلا چرا باید منصوریان برکنار شود؟به نظر من دلیلی ندارد او برکنار شود .منصوریان از ابتدا تیم را خودش بسته و باید برای آینده این تیم نیز تصمیم بگیرد .معتقدم باید به او فرصت داده شود چرا که بعد از رفتن او می خواهند چه کار کنند؟اگر مربی دیگری هم به راس کار بیاید نمی تواند تیم را جمع و جور کند .

روشن افزود:در حال حاضر برای روی کار آوردن مربی خارجی رمان مناسبی نیست و مربیان خوب هم پیدا نمی شود و همه هم اکنون بی کار نیستند و دارای تیم های خوب هستند بنابراین باید به منصوریان فرصت داده شود .

پیشکسوت استقلال ادامه داد: معتقدم منصوریان تنها می تواند خودش را نجات دهد و با برنامه یک یا 2 ساله نه تا 1402 یا 1403 تیمش را تقویت کند .به نظر من این ساندویچ ها هم به درد نمی خورند و در این راستا منصوریان هم با کمک هایی که می گیرد تیمش را نجات دهد.

انتهای پیام/

باید به منصوریان فرصت داده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۴۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
خوب گفت منصوریان تیم روبسته بذارن ته جدوله بره لیگ یک تا1403 برمیگرده خخخخخ
آخرین اخبار