سبک زندگی ایرانی اسلامی بارها از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است، سبکی که رسیدن به آن نیازمند پاسخ به سوالات متعددی است.

28 سوال اساسی در خصوص سبک زندگی+ اینفوگرافی به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص سبک زندگی خطاب به دانشجویان آمده است: "سبک زندگی اسلامی ایرانی را در اندیشه و عمل دنبال کنید؛ مسئله‌ مهمّی است. بنشینید رویش فکر کنید، مصداقهایش را مشخّص کنید، بعد خودتان عمل کنید و این را به عنوان دستورالعمل منتشر کنید، فرض کنید یک جزوه منتشر بشود در مورد سبک زندگی اسلامی من باب مثال در مسیرها. حالا بنده در آن مثال‌هایی که آن دو سه سال قبل از این راجع به این قضیّه زدم، مسئله‌ پشت چراغ قرمز ایستادن را هم مثال زدم؛ همین موضوع را می‌شود گسترش داد؛ می‌شود تبیین کرد. کار شماهاست؛ کار شما جوانهاست که هم حوصله دارید، هم استعداد دارید، هم مغزش را دارید، هم توانایی‌اش را دارید".

حال اینکه لباس و آرایش، فکر و اندیشه، خانواده، الگوهای رفتاری، کسب و کار، الگوی مصرف، زندگی شهری و خلقیات فردی و اجتماعی همگی در سبک زندگی می گنجد، اینکه مردم یک جامعه به چه دستورالعملی برای رسیدن به نقطه مشترک برای سبک زندگی ایرانی اسلامی برسند نیز نیازمند عملیاتی شدن سخنان بزرگان در این خصوص است.

در ادامه اینفوگرافی از 28 سوال اساسی در خصوص سبک زندگی ببینید.

برای نمایش عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید

28 سوال اساسی در خصوص سبک زندگی+ اینفوگرافی

انتهای پیام/

 آسیب شناسی سبک زندگی در بیانات رهبر انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار