نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نگاه عمومی و بدور از تبعیض و عادلانه می‌تواند برای نظام اسلامی مایه افتخار و فخرآفرین باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  زاهدان  ،نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در دیدار استاندار سیستان و بلوچستان ،معاونان استاندار و شماری از مدیران ستادی و دستگاههای اجرایی استان گفت: تفاوت فاحشی بین نیارمندی‌های مردم و شرایط مسئولان برای خدمت رسانی وجود دارد.


آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: خدمت رسانی به مردم به شرایط ، امکانات و منابع مالی دولت ها بستگی دارد و همه امور تنها در دست مسئولان نبوده و قدرتهای استکباری همواره درصدد جلوگیری و ممانعت از پیشرفت ایران اسلامی هستند.


وی افزود: در ارائه خدمت به مردم، نگاه عمومی و بدور از تبعیض و عادلانه می‌تواند برای نظام اسلامی مایه افتخار و فخرآفرین باشد.


نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: در عرصه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی عدالت رفتاری مشاهده می شود.


امام جمعه زاهدان با بیان اینکه قطعا نیازها فراتر از توان دولتهاست گفت: تفاوت فاحشی بین نیارمندی های مردم و امکانات و شرایط مسئولان برای خدمت رسانی وجود دارد و در این خصوص "نبی مکرم" اسلام می فرمایند:"شما می توانید با مردم با چهره گشاده و زبان ملایم رفتار نمایید" که این سرمایه امروز ، در مدیران ما نهادینه شده است.

انتهای پیام/گ

نماینده ولی فقیه سیستان وبلوچستان: نگاه بدون تبعیض برای نظام اسلامی مایه افتخاراست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.