عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در روزهای آتی نشستی را برگزار و درباره کادر فنی تیم تصمیم گیری می کنیم.

زمانی: درباره کادرفنی تصمیم می گیریم/شرایط استقلال مساعد نیستبه گزارش خبرنگار   حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حسن زمانی در مورد آخرین شرایط باشگاه استقلال گفت: به هيچ عنوان وضعیت استقلال در این روزها مساعد نیست اما اعضاى هيئت مديره طى نشستى  تصمیم لازم را اتخاذ خواهند کرد .تمام هدف ما بر اين است كه تصميم مهمى را لحاظ کنیم و در صورتى كه نياز به تغييرات باشد اين مساله را انجام دهيم .

او ادامه داد :جا دارد به هواداران استقلال اين نويد را بدهم كه در آينده استقلال بهتر از اين خواهد بود.

 

او در مورد احتمال تغييرات در كادر فنى بيان كرد :درباره اين موضوع در نشست هيئت مديره تصميم مى گيريم و هر تصمیمی به صورت جمعی اتخاذ شود در موردش اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

زمانى درباره نتيجه نگرفتن تيم در ٥ بازى ابتدايى گفت: تا حدودى در برنامه‌ریزی‌ها دچار مشکل شدیم و تغییراتی که بین بازیکنان ایجاد شد اين مساله باعث نا هماهنگى تیم شد و یکی از مشکلات استقلال همین رفت و آمدها و بوجود آمدن ناهماهنگی بین بازیکنان بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اينكه آيا منصوريان پس از باخت مقابل پديده استعفا داده است يا خير گفت :استعفایی از علیرضا منصوریان ندیدم و در این زمینه اطلاعی ندارم و در مورد شرایط تیم هم در نشست بعدى هیئت مدیره صحبت هاى لازم انجام و تصمیم‌گیری اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

وضعیت استقلال از زبان زمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار