‍ جلسه شورای اداری شهرستان شهربابک با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛در سومین روز از هفته دولت جلسه شورای اداری با حضور علیرضا اسدی فرماندار شهربابک، حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان، علی اسدی نماینده و رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

فرماندار شهربابک، با اشاره به موقعیت مناسب جغرافیایی شهرستان گفت: ظرفیت های اصلی شهرستان شهربابک شامل نیروی انسانی متخصص و متعهد، ظرفیت روستایی در زمینه کشاورزی ، دامپروری و صنایع مرتبط با آن و همچنین ظرفیت گردشگری و صنایع دستی می باشد.
وی ادامه داد: تمام تلاش مدیران شهرستان ایجاد اشتغال است و فعال نمودن ظرفیت های شهرستان می تواند به میزان قابل توجهی میزان بیکاری را کاهش دهد. وی به فعالیت های انجام شده در زمینه اشتغال و جذب سرمایه گذار از قبیل پروژه های در دست اجرای بابک مس ایرانیان و کارخانه آهک اشاره و ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این طرح ها، شاهد برطرف کردن بخشی از مشکل بیکاری باشیم.

در ادامه رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: در طی سال های اخیر سالانه به طور متوسط حدود 32000 شغل در استان ایجاد شده است و یکی از اقدامات مهم در زمینه جذب سرمایه گذاری و مردمی کردن اقتصاد، تشکیل مثلث توسعه اقتصادی به ابتکار استاندار است. وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه در زمینه توسعه روستایی و افزایش تولید برنامه ریزی شده است و ضرورت دارد که مسئولین شهرستان برنامه های خود را اولویت بندی کنند تا در رده تخصیص اعتبارات مد نظر قرار داده شوند.

 

انتهای پیام/س

 

ایجاد حدود 32000 شغل در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار