غیاثی گفت: اختلاف سطح فنی تیم‌های فوتسال آتلیه قم و گیتی پسند ۵ گل نبود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سید وحید غیاثی ،سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم،گفت : تیم فوتسال آتلیه طهران قم در هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه شب در اصفهان برابر تیم گیتی پسند اصفهان قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد.

وی افزود: گرچه بازی با اختلاف گل قابل توجهی به سود تیم میزبان پایان یافت اما این اختلاف گل واقعی نبود و بی دقتی در ضربات آخر از سوی بازیکنان تیم آتلیه طهران قم و دریافت یکی دو گل بد از سوی تیم ما اختلاف را افزایش داد.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: به هیچ عنوان حق تیم فوتسال آتلیه طهران قم نبود که با اختلاف ۵ گل بازنده شود البته باید به توان و قدرت بازیکنان تیم گیتی پسند اذعان کنم و تردیدی نیست که آن‌ها تیم بهتری بودند و شایستگی پیروزی را داشتند اما اختلاف سطح فنی تیم‌های آتلیه قم و گیتی پسند ۵ گل نبود.

غیاثی بیان داشت: در چند نوبت تیرک دروازه ناجی تیم گیتی پسند شد و در چند موقعیت نیز بازیکنان ما فرصت‌های دو به یک و تک به تک را از دست دادند و اگر مثل تیم گیتی پسند، با دقت و حرفه‌ای از موقعیت‌های استفاده می‌کردیم شرایط به طور کلی تغییر می‌کرد.

وی عنوان کرد: بدیهی است که تیمی که استخوان بندی اصلی تیم ملی فوتسال را در اختیار دارد در آن چهره‌هایی چون اصغر حسن زاده، ابوالقاسم عروجی، محمد کشاورز، سپهر محمدی و احمد اسماعیل پور حاضر هستند از نظر فنی از تیم ما برتر است و پیروزی آن‌ها بر تیم ما واقعیت طبیعی بازی بود.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم تصریح کرد: در این بازی اشتباهاتی داشتیم و در چند نوبت با اشتباهات فردی به تیم حریف، فرصت گلزنی دادیم و این ناشی از این بود که در دقایقی از بازی تمرکز تیمی از دست می‌رفت با این حال ما یک تیم نه چندان با تجربه در اختیار داریم و باید برای رفع اشتباهات بیش از پیش تمرین کنیم.

انتهای پیام/ح

اختلاف سطح فنی تیم های فوتسال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار