هافبک پارس جنوبی‌جم گفت: در دیدار با تیم استقلال خوزستان چون من در این تیم بازی کرده‌ام و خاطرات زیادی دارم و قهرمانی لیگ برتر را با این تیم جشن گرفتم، نتوانستم بعد از گل‌زنی شادی کنم.

پس از گل‌زنی نتوانستم مقابل تیم شهرم خوشحالی کنمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امید سینگ با اشاره به پیروزی تیم پارس جنوبی جم در مقابل استقلال خوزستان در اهواز اظهار داشت: در یک هوای گرم و بازی پرفشار، نمایش خوبی ارائه دادیم و خدا رو شکر با کمک بازیکنان و راهنمایی‌های کادر فنی توانستیم با دست پر زمین بازی را ترک کنیم.

هافبک پارس جنوبی جم  با اشاره به کسب سه امتیاز در مقابل تیم حریف  بیان کرد: خدا رو شاکرم که توانستیم سه امتیاز این دیدار رو بگیریم و دل هوادارانی که مسافت طولانی را از شهر جم تا اهواز آمده بودند را شاد کنیم و با یک آرامش به تعطیلات برویم.

سینگ در پاسخ به این سوال که چرا بعد از زدن گل به استقلال خوش حالی نکرد، گفت: استقلال خوزستان تیم شهرم است و من در این تیم  بازی کردم و خاطرات زیادی دارم و قهرمانی لیگ برتر را با این تیم جشن گرفتم و نتوانستم بعد از گلم شادی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در لیست کارلوس کیروش نامی از بازیکنان پارس جنوبی جم در اردوی تیم ملی نیست بیان کرد: آقای کیروش لیست خودش را اعلام کرده و سبب نمی‌شود که ما تلاش نکنیم و ما اینقد خوب می‌شویم که کادر فنی تیم ملی ما رو ببیند و ان‌شاالله کارلوس کیروش در ادامه فصل چند نفر از تیم پارس جنوبی جم را به تیم ملی دعوت می‌کند.

سینگ در خصوص اینکه آیا پارس جنوبی جم مدعی قهرمانی در لیگ برتر و کسب سهیمه آسیا هست یا خیر؟ گفت: ما تلاش می‌کنیم به آنچه که لیاقتش را داشته باشیم برسیم.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.