۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق مردادماه امسال در مازندران کشف شد.

سردارسید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال "و حمایت از تولیدات داخلی، این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات، طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های گمرگی، دخانی، ترانزیتی و فراورده‌های شیلاتی، کالا‌های تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در مرداد ماه سال جاری در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان با حساسیت، پیگیری و رصد قاچاقچیان و در راستای ماموریت‌های محوله با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، انبار‌ها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به انهدام یک باند تهیه و توزیع کالای قاچاق، گفت: ۲۸ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق، دو هزار و ۸۵۰ عدد لوازم یدکی، ۶۳۶ جین البسه قاچاق، هفت تن چوب آلات جنگلی قاچاق، یک هزار و ۴۲۴ قلم موادغذایی، پنج کیلو خاویار،۲۱۰ قطعه ماهی استخوانی، ۱۰ دستگاه قایق، ۹ تن برنج قاچاق و ۵۷ هزار عدد قرص خارجی قاچاق از جمله کالای قاچاق مکشوفه در این مدت بوده است.

وی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را ۳۲ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: نقش مردم و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده‌ای است.

وی عدم خرید کالای بی کیفیت خارجی قاچاق در بازار و حمایت از تولیدات داخلی را در پیشگیری از قاچاق کالامهم دانست و تاکید کرد:تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیاز به عزم همگانی دارد.


انتهای پیام/آ


انهدام باند قاچاق کالا در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار