نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آمریکا میخواهد اسلام را براندازی کند و اگر دین پیامبر اکرم رابراندازی نکند آقایی او بر دنیا زیر سوال می‌برود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ آیت الله سیداحمد علم الهدی اسلام در چهارمین دوره اردوی معنوی روحانیون اهل سنت استان‌های قومی کشور با عنوان راه رضوان با بیان اینکه اسلام از بیرون قابل ضربه خوردن نیست و آمریکا وهابیت و تکفیری ها را ساخته تا از درون به اسلام ضربه بزنند افزود:علما و روحانیون باید نسبت به پیامبر حساس باشند و اصل اسلام بر پایه پیامبر اکرم استوار است.

وی گفت:: علما در دنیا موقعیت اسلام و قرآن را بشناسند و بدانند اسلام در چه جبهه‌ای قرار گرفته و قبل از کمک به مسلمانی باید به اسلام کمک کنیم.


امام جمعه مشهد افزود: شما علما و روحانیون در سازندگی حوزه معنوی انسان‌ها نقش بسزایی دارید و باید معنویت پیامبر اکرم (صلی الله علیه) را در جامعه تبیین کنید.

آیت الله سیداحمد علم الهدی گفت: امکانات معنوی وابسته به مادیات نیست و نوع اندیشه و تفکر در عرصه معنویت با دانش‌ها و بینش‌های ما متفاوت است و حوزه معنویت وابسته به انسان بودن ما است.

وی افزود:معنویت برای آدمی مقصد تعیین میکند و هدف داشتن باعث اراده میشود و تفاوت انسان با موجودات زنده در معنویت آن است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت:: معنویت در وجود انسان وقتی توسعه پیدا می‌کند که مادیات را ابزار خود کند و معنویت را باید در جامعه حاکم کنیم.

چهارمین دوره اردوی راه رضوان ویژه علما و روحانیون اهل سنت کشور با حضور ۲، ۰، ۰نفر از ۶ استان کرمانشاه، کردستان، سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر و هرمزگان به مدت ۴ روز در مشهد به پایان رسید.

انتهای پیام//ف. ج.
 

پایان چهارمین دوره اردوی راه رضوان ویژه علما و روحانیون اهل سنت کشوردر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.