70 پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدر شکوهی فرمانداربستان آباد در مراسم دیدار اعضای شورای اداری شهرستان بستان آباد با امام جمعه بستان آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و با هنر و دیگر شهداء انقلاب اسلامی گفت:به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان امروز شاهد افتتاح چنین پروژه هایی در شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه های افتتاحی در هفته دولت امسال در حوزه راه و شهر سازی ،بنیاد مسکن ،مخابرات،مدرسه سازی ،کشاورزی و گاز رسانی است افزود:در طول دولت تدبیر و امید 23 میلیارد تومان به دهیاریهای شهرستان اعتبار داده شده است.

حجت اسلام سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد نیز با بیان اینکه شهیدان رجایی و با هنر بهترین الگو برای دولتمردان کشورما است افزود:شهیدان رجایی و با هنر در شرایط بحرانی کشور به بهترین وجه ممکن ایفای نقش پرداختند.

وی به شرایط بحرانی دهه 60 نیز اشاره کرد و افزود:دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه های زیادی طراحی کرد که اگر بر هر نظامی دیگر وارد می شد یقینا دچار شکست می شد.

رضوی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را ایمان به خدا ،وحدت و همدلی بن مردم ومسئولان و اسلامی بودن نظام عنوان کرد.

وی توجه به مسائل فرهنگی و دینی را در کنار طرح های عمرانی و خدماتی عنوان کرد و افزود:کلید اصلی نظام و پایداری آن توجه به مسائل دینی و فرهنگی است.

 

انتهای پیام/ش

کلید اصلی نظام و پایداری آن توجه به مسائل دینی و فرهنگی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار