سرمربی سرخپوشان پایتخت بازی مالکانه را در دیدار برابر الاهلی عربستان به خوبی نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت در حالی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفتند که در دقایق پایانی این دیدار توانستند با بازی درخشان خود باخت را با تساوی عوض کنند.

عملکرد شاگردان برانکو در این دیدار باعث تمجید AFC از پرسپولیس شد و بازی مالکانه را عامل بازگشت سرخپوشان به بازی دانست.

برانکو بر خلاف منصوریان که مدعی بازی مالکانه است توانست در دیدار برابر تیم الاهلی عربستان بحث بازی مالکانه را به خوبی اجرا کند و بازی باخته را با تساوی تعویض کند.

تیم الاهلی عربستان پس از 2 گلی که به تیم پرسپولیس زد تصور نمی کرد که برانکو وشاگردانش بتوانند به بازی برگردند و نتیجه را تغییر دهند.

اما شاگردان برانکو با حفظ مالکیت توپ و فشار بر روی دروازه الاهلی عربستان توانستند شرایط بازی را به نفع خود تغییر بدهند و دو گل خورده را در دقایق پایانی این دیدار جبران کنند.

مطابق با نظر AFC، تیم پرسپولیس در دقایق 60 تا 70 این دیدار با 72.6 درصد مالکیت قابل توجهی از توپ و میدان را در اختیار گرفت و همچنین افزایش فشار هجومی پرسپولیس باعث شد تا شکاف هایی در خط دفاعی تیم الاهلی ایجاد شود و 2 گل پرسپولیس در نیم ساعت پایانی این بازی روی اشتباهات فردی مدافعان تیم الاهلی به ثمر برسد.

برانکو بر خلاف منصوریان بعد از دریافت 2 گل نا امید نشد و با تعویض های طلایی خود توانست ورق را به سود تیم پرسپولیس برگرداند و بازی باخته را با تساوی عوض کند.

سرمربی تیم پرسپولیس زمانی که متوجه عملکرد ناموفق طارمی، احمدزاده و مسلمان شد تصمیم به تعویض آنها گرفت تا روند بازی را به نفع تیم خود تغییر دهد.این حربه برانکو جواب داد و سه بازیکن جایگزین توانستند جان تازه ای به پیکره تیم خود وارد کنند و با چند حرکت خوب موفق به گلزنی در این دیدار شوند.

این در حالی است که سرمربی آبی پوشان پایتخت بعد از خوردن 2 گل برابر تیم پدیده در لیگ برتر نتوانست بازی مالکانه ای که مدعی آن است را برابر این تیم در زمین اجرا کند و نتیجه را در خانه واگذار کرد.

برانکو نشان داد مرد روزهای سخت است و برخلاف بسیاری از مربیان داخلی که نمی توانند در شرایط دشوار تصمیم درستی را اتخاذ کنند با یک آنالیز دقیق و تعویض به موقع توانست بهت زدگی شاگردانش را مدیریت کند و با یک حرکت به موقع جریان بازی را به نفع تیم خود تغییر داد.

به هر حال عربستانی ها که پیروزی خود را در این دیدار قطعی می دانستند مغلوب قدرت برانکو و شاگردانش شدند و سه امتیاز بازی را با یک امتیاز عوض کردند.

بازی برگشت این دو تیم در ابوظبی برگزار می شود و برانکو و شاگردانش با همین سبک بازی مالکانه می توانند پیروز میدان باشند و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.


انتهای پیام/


تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازی مالکانه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار