آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: مسلمانان گرد مشعل غدير دست اتحاد به هم دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با صدور پیامی به مناسبت دهه غدیر بر ضرورت اتحاد و همبستگی تمام مسلمانان جهان تاکید کرد.

وی گفت: چه خوب است كه مسلمانان همگى گرد مشعل غدير گرد آيند و دست اتحاد به هم دهند و در برابر ظالمان و خودكامگانى كه آن‌ها را به جان هم مى‌اندازند تا هستى آن‌ها را غارت کرده و فرهنگ فاسد خود را بر آن‌ها تحميل کنند، بايستند.

در پیام این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه دهه غدیر دهه آموختن سیرۀ امیر مؤمنان علی(ع) به حساب می آید آمده است: در دنیایى که ظلم و ستم، تبعیض‌ها و بى‌عدالتى‌ها و انواع مفاسد اخلاق حاکم است، دهه غدیر فرصت بسیار خوبى به همه مسلمانان (نه فقط شیعیان) مى‌دهد که به زندگى پر رمز و راز و آموزنده امیر مومنان على(ع) آشناتر شوند و راه بهتر زیستن را بیاموزند.

همان آقاى بزرگوارى که حتى براى برادرش با دیگران کمترین امتیازى در برابر قانون الهى قائل نبود و گرفتن پوست جوى از دهان مورچه‌اى را با تمام ثروت‌هاى دنیا برابر نمى‌دانست.

در ادامه این پیام آمده است: چه خوب است که مسلمانان همگى گرد مشعل غدیر گرد آیند و دست اتحاد به هم دهند و در برابر ظالمان و خودکامگانى که آن‌ها را به جان هم مى‌اندازند تا هستى آن‌ها را غارت کرده و فرهنگ فاسد خود را بر آن‌ها تحمیل کنند، بایستند.

در پایان این پیام تصریح شده است: امیدوارم دوستان مولا(ع) از سخنانى که موجب تفرقه است بپرهیزند و در مراسم جشن‌هاى شادى غدیر مسائل اخلاقى را کاملاً رعایت کنند.

انتهای پیام/ح

پیام آیت الله مکارم شیرزی به مناسبت دهه غدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.