رقابت‌های ورزش‌های زورخانه ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور با قهرمانی مقتدرانه تیم کردستان در سنندج به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج  ، رقابت‌های  قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور روز جمعه (سوم شهریورماه) با قهرمانی تیم کردستان به پایان رسید.

در این مسابقات 17 تیم از 14 استان سراسر کشور در رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور حضور یافتند و مسابقات خود را طبق قوانین و مقررات جدید فدراسیون برگزار کردند.

در پایان مسابقات، تیم کردستان با 368 امتیاز با اقتدار عنوان نخست را در بخش تیمی ورزش‌های زورخانه به دست آورد و بر سکوی اول ایستاد، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی نیز به ترتیب با امتیازات 352 و 347 جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در مجموع رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی تیم جوانان کردستان با 206 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، جوانان استان کرمان با 149 امتیاز بر سکوی دومی ایستادند و تیم خراسان جنوبی با 126 امتیاز به مقام سومی بسنده کرد.

همچنین از سوی کادر فنی فدراسیون، پژمان سکونتی ورزشکار و مربی کردستانی به عنوان مربی برتر زورخانه‌ای جوانان کشور معرفی شد.

رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور طی روزهای یکم تا سوم شهریورماه تحت عنوان یادمان پهلوان شهید محسن حججی در مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/م

درخشش تیم کردستان در رقابت‌های ورزش های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.