عبدالله، رئیس اجرایی دولت وحدت ملی حمله تروریستی روز گذشته داعش به مسجد امام زمان کابل را محکوم کرد.

عبدالله: تروریستان تحت هیچ شرایطی از چنگ مردم افغانستان نجات نخواهند یافتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اجرائیه با انتشار بیانیه ‌ای اظهار داشت که به زودی فرصت تصفیۀ حساب با تروریستان و جنایت‌ کاران جنگی فرا می‌رسد.

وی افزود: با تأسف اطلاع حاصل نمودیم که جنایت‌کاران و تروریستان خداناشناس و ضد اسلام و بشریت مسجد امام زمان در قلعۀ نجارهای خیرخانه را آماج قرار داده و شماری از نمازگزاران بی‌دفاع و بی‌گناه به شمول زنان و کودکان را شهید و زخمی ساخته‌اند.

این حملۀ تروریستان جبون و بدصفت را با شدیدترین الفاظ تقبیح می‌کنیم و به جان‌باختگان این رویداد بهشت‌برین و به زخمی‌ها شفای عاجل می‌طلبیم.

این حملات ددمنشانه بیشتر از پیش صفوف مردم ما را مستحکم‌تر و فشرده‌تر می‌سازد و عزم ما را برای پیروزی و غلبه بر دشمنان تمدن و بشریت جزم تر می‌سازد.

تروریستان خون‌خوار و دشمنان اسلام و مسلمانان، با حملات پی‌هم و مکرر بر مساجد، تکیه‌خانه‌ها و اماکن مذهبی، مانع عبادت نمازگزاران و مومنان خداوند (ج) شده‌اند و دشمنی‌شان را با مسلمانان ثابت ساخته‌اند.

پیام ما به این تروریستان و جنایت کاران روشن است. آنها تحت هیچ شرایطی از چنگ مردم افغانستان نجات نخواهند یافت. به زودی فرصت تصفیۀ حساب با تروریستان و جنایت‌ کاران جنگی فرا می‌رسد.

گروه هایی که به دنبال کشتن غیرنظامیان و آماج قرار دادن اماکن مذهبی هستند، قابل بخشش و عفو نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار