سرپرست بنیاد مسکن شهرستان ملایر؛

هزینه 206 میلیارد تومانی بهسازی خانه های روستایی در ملایر

206میلیارد تومان برای بهسازی خانه‌های روستایی ملایر هزینه شده است.

هزینه 206 میلیارد تومانی بهسازی خانه های روستایی در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مومیوند سرپرست بنیاد مسکن ملایر؛ با بیان اینکه طرح هادی در ۸۸ روستای ملایر اجرا شده است گفت: ۲۰۶ میلیارد تومان برای بهسازی و مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی ملایر هزینه شد.

 وی با اشاره به اینکه کل سهمیه شهرستان ملایر در زمینه مقاوم‌سازی و بهسازی واحد‌های روستایی 19 هزار و 500 فقره بوده است اظهارداشت: از این میزان 16 هزار و 250 متقاضی به بانک معرفی و از این تعداد 15 هزار و 300 واحد عقد قرار داد شده است.

مومیوند با تاکید بر اینکه‌ از مجموع 15 هزار و 300 واحد عقد قرارداد شده در حال حاضر 14 هزار‌ و 900 واحد به مرحله بهره‌ برداری رسیده است افزود: از این تعداد 176 واحد مسکن روستایی با اعتبار 6 میلیارد و 957 میلیون تومان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان ملایر با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت تعداد 8 پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستایی در سطح شهرستان افتتاح می‌شود گفت: این تعداد طرح با اعتبار 815 میلیون تومان از محل اعتبارات قیر یارانه‌ای و با مشارکت دهیاری‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه هم اکنون برای کلیه 173 روستای شهرستان ملایر طرح هادی تهیه شده اظهار داشت: تاکنون در 88 روستای ملایر با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان عملیات اجرای طرح هادی و بهسازی روستا‌ها انجام شده است.

سرپرست بنیاد مسکن ملایر از صدور 19 هزار و 540 سند مالکیت روستایی در شهر‌های زیر 25 هزار نفر ملایر خبر داد و افزود: تا‌کنون تعداد 136 روستای شهرستان مشمول صدور سند مالکیت شده ‌است.

مومیوند بیان‌کرد: در بخش ساماندهی گلزار شهدای روستایی نیز تاکنون تعداد 423 مزار شهید در قالب 49 گلزار در سطح شهرستان ساماندهی و تقدیم خانواده‌های معظم شهدا شده است.

وی بهسازی و مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی، تهیه و اجرای طرح هادی، صدور سند مالکیت اماکن روستایی، ساماندهی گلزار شهدا، احداث مسکن در شهر‌های زیر 25 هزار نفر و کمک به تهیه و ساخت مسکن‌های اجتماعی برای اقشار ضعیف جامعه در شهر‌ها را از جمله مهمترین فعالیت‌های بنیاد مسکن شهرستان ملایر عنوان کرد.

انتهای پیام /ص

بهسازی خانه های روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.