شاخص بورس و اوراق بهادار درپایان معاملات با رشد ۳۸۹.۲۶ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۸۹۷ واحدی رسید.

رشد شاخص در آغاز معاملاتبه گزارش  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۲۰.۹۲ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۶۳۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۵۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۲ میلیون ریال سهم طی ۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، کگل، فباهنر، فایرا، فولاد با روند صعودی و نماد کبافق، وبملت با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۳۰.۱۲ واحد رشد به پله ۹۵۲ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۸۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۹ میلیون سهم طی ۴ هزار نوبت معاملاتی است.

رشد ۱۱ واحدی شاخص کل فرابورس

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد 381.92 واحدی به پله 82 هزار و 923 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 489 میلیارد و 416 میلیون ریال سهم طی 32 هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزفملی،فولاد،کگل، فخوز و شخارک با روند صعودی و نمادو امید با روند نزولی کار خود را ادامه داد.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 11 واحد رشد به پله 951 هزار و 10 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات 569 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 139 میلیارد و 615 میلیون سهم طی 32 هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار درپایان معاملات با رشد 389.26 واحدی به پله 82 هزار و897 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از سه میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 73 میلیارد و 254 میلیون ریال سهم طی51 هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزفملی، فولاد،کگل، فخوز ، شخارک و شپدیس با روند صعودی و نماد رمپنا با روند نزولی کار خود را پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 7.40 واحد رشد به پله 947 هزار و 50 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 199 میلیارد و603 میلیون سهم طی 32 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار