معاون سیاسی و امنیتی واجتماعی استاندار کرمان ازانعقاد 75هزار میلیاردتومان قرارداد و تفاهم نامه در کرمان در دولت یازدهم خبرداد.

75 هزار میلیارد تومان تفاهمنامه و قرارداد درکرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حمید ذکا اسدی معاون سیاسی وامنیتی استاندار کرمان با اشاره به اجرای 41 درصدی تفاهمنامه های اقتصادی استان کرمان گفت: این سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی بوده و  این سرمایه گذاری می‌تواند 73 هزار شغل در استان کرمان ایجاد کند.

وی افزود: دولت در استان کرمان با تدابیر، نوآوری ها و تلاش استاندار کرمان، پشتیبانی آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، هماهنگی و همکاری قوه قضاییه، همگامی و همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و حضور فداکارانه و مستمر مردم در همه زمینه‌ها به سمت اهداف تبیین شده از سوی رهبری پیش می رود.

وی گفت: اهتمام اصلی در فرمایشات رهبری در سال های اخیر درباره اقتصاد، اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی، ایجاد اشتغال و بالا بردن سطح معیشت مردم بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی  استاندار کرمان اظهارکرد: کرمان جزو سه استان برتر کشور در زمینه امنیتی قرار گرفته است که این امر نتیجه کمک‌های خداوند و همکاری مردم، فداکاری نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به تدوین اسناد امنیت غذایی استان کرمان افزود: استان کرمان رتبه نخست سلامت و امنیت غذایی کشور را دارد.

ذکا اسدی گفت: با وجود اهتمام، همدلی، همپوشانی و هماهنگی شورای تامین استان کرمان و شهرستان‌ها در وضعیت امنیتی بسیار خوبی بوده و تاکنون هرگونه توطئه از سوی گروه های تروریستی در این استان خنثی شده است.

وی تصریح کرد: استان کرمان در منطقه خاصی از کشور قرار گرفته و هم مرز با 2 استان مرزی است و می‌تواند محل عبور و مرور قاچاقچیان و تروریست‌ها باشد.

ذکا اسدی با بیان اینکه قلعه گنج شهری بود که گنج های بسیاری داشت اما مردم در رنج بودند اضافه کرد: با رهنمود اقتصاد مقاومتی رهبری که معتقدیم تنها راه حل و راهگشای بالا بردن سطح معیشت، بهبود وضعیت اقتصادی است و امروز قلعه گنج به وضعیتی رسیده که مورد توجه سرمایه گذاران است.

انتهای پیام/ح

استان کرمان میزبان 75هزار میلیارد سرمایه گذاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار