مراسم وزن كشی چهار وزن دوم رقابت های كشتی آزاد قهرماني جهان، امشب (به وقت ايران) در شهر پاريس كشور فرانسه برگزار شد.

نصيری، حسين خانی، ياراحمدی و محمدی حريفان خود را شناختندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان نتايج وزن كشی نمايندگان كشورمان به شرح زير است:

در وزن 65 كيلوگرم كه 31 نفر به روی باسكول رفته اند، ميثم نصيری در دور نخست به مصاف ابراهيم از قطر می رود و در صورت غلبه بر اين حريف در دور بعد با برنده كشتی ميان آلان گوگايف دارنده مدال نقره جهان از روسيه و لی از كره جنوبی روبرو خواهد شد.

در وزن 70 كيلوگرم مصطفی حسين خانی در دور اول با ايلمان مختاراف از فرانسه كشتی مي گيرد و در صورت گذر از اين كشتی گير در دور دوم به مصاف برنده كشتی ميان مويزه از روماني و جان از نيجريه می رود. در اين وزن 27 نفر حضور دارند.

در وزن 74 كيلوگرم كه 31 نفر حضور دارند پيمان ياراحمدی در دور اول با واسيلی ميخايلوف از اوكراين مبارزه می كند و در صورت شكست وی در دور دوم به مصاف برنده ديدار ميان آيليخياتی از چين و علی شعبان اف از بلاروس می رود.

در وزن 97 كيلوگرم امير محمدی در دور اول با الكساندر هوشتين از بلاروس پيكار می كند و در صورت غلبه بر وی در دور دوم به مصاف ماگومد ابراگيم اف دارنده مدال برنز المپيك و قهرمان آسيا از ازبكستان می رود. در اين وزن 26 نفر وزن كشی كرده اند.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 12:30 (به وقت ايران) فردا شنبه برگزار می شود.

انتهای پیام/

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت های جهانی کشتی آزاد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار