مأموران تجسس کلانتری 18 ذوالفقاری موفق به دستگیری یک سارق زورگیر ساتورکش در آبادان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛در پی شکایت تعدادی از اهالی آبادان مبنی بر وقوع چندین سرقت و زورگیری در منطقه ذوالفقاری  آبادان سرهنگ سید محسن تقی زاده، رئیس پلیس آبادان دستگیری این سارق زورگیر را در دستور کار مأموران تجسس کلانتری 18 ذولفقاری قرار داد.

دراین مأموریت مأموران در تحقیقات از مالباختگان و حضور در محل وقوع سرقت و زورگیری متوجه شدند که جوانی سوار بر یک موتورسیکلت به بهانه پرسیدن آدرس به مالباختگان نزدیک شده و سپس با تهدید ساتور و قمه اقدام به سرقت لوازم با ارزش مالباختگان می کرده است.

در گام بعدی مأموران اقدام به گشت زنی های نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی خود کردند و همچنین به بازبینی دوربین های مداربسته پرداختند.

در نهایت مأموران تجسس کلانتری 18 ذولفقاری از طریق اقدامات پلیسی توانستند سارق زورگیر قمه بدست منطقه ذوالفقاری و جمشید آباد را شناسایی و روز گذشته زمانی که متهم قصد سرقت و زورگیری از یک خانم را داشت توسط مأموران غافلگیر و دستگیرشد.

متهم در مقر پلیس با شش نفر مالباخته مواجه حضوری شد و توسط هر شش مالباخته شناسایی شد.

 وی در بازجویی های فنی به 10 سرقت بعنف و زورگیری قدرت نمایی اعتراف کرد و علت سرقت هایش را مصرف مواد صنعتی شیشه و نداشتن تعادل روحی و روانی اعلام کرد. متهم پس از اعترافاتش در اختیار پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت.

انتهای پیام/د

زورگیر ساتورکش هنگام زورگیری از یک زن در آبادان دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.