حسن یزدانی برای حضور در دیدار فینال ولادیسلاو والیف قهرمان جوانان جهان از روسیه را 4 بر صفر مغلوب کرد و فینالیست شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان در وزن 86 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور بعد عظمت دولت بیکوف نایب قهرمان آسیا از قزاقستان را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد.

وی در دور سوم مقابل پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.

یزدانی در دور مقابل الکساندر گوستیف نایب قهرمان اروپا از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال ولادیسلاو والیف قهرمان جوانان جهان از روسیه را 4 بر صفر مغلوب کرد و فینالیست شد.

  **وداع تلخ محبی با رقابت های جهانی کشتی آزاد

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور اول مقابل داوید مودزمانشویلی (گرجستانی الاصل) نایب قهرمان المپیک 2012 و برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

وی در دور بعد در یک کشتی زیبا با نتیجه 6 بر 2 آلن زاسایف نایب قهرمان جهان از اوکراین را شکست داد.

محبی در دور سوم نتیجه را به نیکولاس گویازدوفسکی از آمریکا واگذار کرد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل طاها آکگلول قهرمان نامدار کشتی دنیا محبی وداعی تلخ با رقابت های جهانی 2017 فرانسه داشت.

**اطری هم حذف شد

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در اور اول مقابل زهیر ال اوراکی از فرانسه با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید.

وی در دور بعد مقابل توماس گیلمان از آمریکا با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن کشتی گیر آمریکایی رضا اطری به گروه شانس مجدد رفت‌.

اطری در گروه بازنده ها مقابل ياتسنكو از اوكراين در حالی تا لحظات پایانی 4 بر 4 از حریف پیش بود 2 پوئن از دست تا و مغلوب شد تا همچون احسانپور و اطری از دور رقابت ها کنار برود.

انتهای پیام/

صعود یزدانی به فینال مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار