نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت : دولتمردان «گشایش اقتصادی» و «ارتقای فرهنگ دینی» را با جدیت دنبال کنند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت ، از دولتمردان و مسئولان منطقه‌ خواست : این دو موضوع را که هر دو دغدغه و مطالبه جدی رهبری هستند را مد نظر قرار دهند و آن‌ها را با جدیت دنبال کنند.

امام جمعه قزوین در ادامه به حج خونین سال ۶۶ و شهادت مظلومانه حجاج در منا اشاره کرد و افزود: این وقایع خونین از سوی عوامل امریکایی و سعودی رخ داد و همیشه این چنین جنایت‌هایی از معدن استکبار و کفر بر می‌خیزد.

وی گفت : هزاران نفر از مردم یمن به خاطر جنگ، خونریزی و فشاری که امریکایی‌ها و سعودی‌ها به آن‌ها تحمیل کرده‌اند، دچار بیماری وبا شده‌اند و دشمن فرودگاه ها را برای انتقال دارو بسته است که هر روز شاهد قربانیان بیشتری در این کشور هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : این ظلم‌ها و ستم‌هایی که امریکایی‌ها و متحدانش در منطقه انجام می‌دهند به خوبی دروغ بودن ادعای همیشگی آن‌ها مبنی بر دفاع از حقوق بشر را نشان می‌دهد.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: همانطور که آتش فتنه و آشوب را در کشور خودمان و کشورهای هم‌جوار خاموش کردیم و امنیت ایجاد کردیم ، حامل امنیت در امریکا و اروپا خواهیم بود زیرا قرآن وقتی سخن از امنیت به میان می‌آورد، آن را برای همه مستضعفان عالم می‌خواهد .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: ما هرگز از آشوب، ناراحتی و کشتار مردم آمریکا و اروپا خوشحال نمی‌شویم.

انتهای پیام/

 

متن سخنرانی امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.