امام جمعه موقت کرمان با اشاره به سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا گفت: این قرارگاه امروز مجهز به انواع مختلف سلاح ها و رادارهای دفاعی برای حفاظت از مرزهای هوایی کشور است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام مهدی عربپور در جمع مردم خداجوی کرمان افزود: دولت باید ضعف ها و مشکلات مردم را شناساسی و در جهت رفع آنها تلاش کند .
وی تصریح کرد: زمانی که ملت به شخصی فرصت خدمتگزاری می دهد باید به درخواست های مردم توجه شود و امروز اولویت اول کشور امور اقتصادی و اشتغال است و امیدواریم دولتمردان به این امر توجه ویژه داشته باشند.
امام جمعه موقت کرمان گفت: خواسته این ملت از دولت دوازدهم اجرای 10 مورد فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی است و نکات موجود در حکم تنفیظ سرلوحه کار دولت باشد.
وی گفت: علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان منتظر بودجه دولتی نمانده و با تلاش فراوان بخش خصوصی را فعال کرده و دستاوردهای خوبی داشته است.
خطیب جمعه کرمان افزود: افراد منتخب دوره پنجم شوراهای اسلامی نیز باید برنامه ریزی در رابطه با مسائل شهر را انجام دهند.
وی همچنین گفت: جبهه مقاومت در عراق و سوریه به پیروزی های خوبی رسیده و تروریست ها در مرز سوریه و لبنان گرفتار شدند که نتیجه مقاومت است.
امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: دهم شهریور ماه سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا است و این قرارگاه امروز مجهز به انواع مختلف سلاح ها و راهدارهای دفاعی برای حفاظت از مرزهای هوایی کشور است.
وی به سالروز کشتار حجاج واهمیت این روز نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار