مربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما توانستیم بازی برابر فولاد خوزستان را بدون گل خورده به پایان برسانیم که ساختار دفاعی ما نقش مهمی ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مجید صالح درباره پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: ما حداقل می توانستیم در یکی از 4 بازی گذشته برنده شویم اما بدشانسی مانع این امر شد. به هر حال  پیروز نشدن تیم ما در بازی های گذشته به این علت بود که بازیکنانی را از دست داده بودیم و بازیکنان جدید هم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده بودند. 

او ادامه داد: به هر حال بازیکنان جدید برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. براین اساس ما  از تعطیلات لیگ برتر باید استفاده کنیم تا شرایط بهتری را در ادامه لیگ داشته باشیم. وضعیت ما بعد از بازی  جام حذفی و دیدار با پرسپولیس بهتر خواهد شد و بازیکنان خارجی هم به هماهنگی لازم می رسند. 

صالح تصریح کرد: پیروزی در این بازی برای ما مهم بود. همچنین  ما توانستیم بازی برابر فولاد را بدون گل خورده تمام کنیم و نقش سازمان دفاعی ما در این بازی مهم بود. همچنین صلابت دفاعی ما باعث شد که از گل خود دفاع کنیم و این بازی را پیروز شویم. 

 مربی تیم پیکان درباره عملکرد بازیکن خارجی این تیم اظهار کرد: منشا مهاجم سابق ما هم ابتدای فصل گذشته شرایط بازی اش همانند بازیکن خارجی جدید بود. یک بازیکن خارجی دیگر هم به ترکیب تیم ما اضافه شده است که امروز هم می توانست به تیم کمک کند اما شرایط بازی اجازه نداد از این بازیکن سنگالی استفاده کنیم. به هر حال بازیکنان خارجی به مرور زمان با جو فوتبال ما آشنا می شوند و به آینده این بازیکنان خوش بین هستم. 

صالح در پایان درباره اعتراض سرمربی فولاد خوزستان در مورد عملکرد داور بازی خاطر نشان کرد: من دخالتی در امر داوری نمی کنم اما به نظرم داوری متعادل بود و مشکلی در این باره وجود نداشت. 

انتهای پیام/

داوری بازی متعادل بود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار