تشییع پیکر جانباز دفاع مقدس در خرمشهر

پیکر یکی از رزمندگان دلیر خرمشهری بر دوش مردم دیار سردار سرلشکر شهید سید محمد جهان‌آرا تشییع شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛پیکر پاک جانباز دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم سید منصور حسینی، فرزند شهید حسین حسینی و برادر شهید علی حسینی امروز در خرمشهر تشییع شد.

پیکر این رزمنده و مدافع حرم خرمشهری با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون و خیل عظیم  مردم  از شهرهای مختلف کشور تشییع شد و همگان با این دلیرمرد وداع کردند.

جمع زیادی از مردم سراسر کشور از جمله خرمشهر، آبادان، مینوشهر، اهواز، گناوه، دیلم و تهران در آئین تشییع پیکر پاک جانباز دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم سید منصور حسینی، فرزند شهید حسین حسینی و برادر شهید علی حسینی حضور داشتند و یادش را گرامی داشتند.

این دلیرمرد خرمشهری بعد از پایان جنگ و در ایام راهیان نور حماسه‌های مردم خرمشهر به ویژه جانفشانی فرماندهان شهید سپاه خرمشهر را برای زائران سرزمین نور روایت می‌کرد به همین خاطر از سراسر کشور با او آشنایی داشتند و امروز در تشییع پیکر پاکش حضور یافتند.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر پاک جانباز دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم سید منصور حسینی، در گلزار شهدای خرمشهر آرام گرفت.

در این برنامه وصیت‌نامه سید منصور حسینی، فرزند شهید حسین حسینی و برادر شهید علی حسینی توسط خواهرش سیده زهرا حسینی راوی کتاب دا قرائت شد.

سید منصور حسینی، فرزند شهید حسین حسینی و برادر شهید علی حسینی، فرزند بانویی که کتاب دا به بزرگداشت ایشان نوشته شد، پس از سال‌ها مجاهدت در جبهه‌های دفاع مقدس و حضور در جبهه‌های مقاومت در سوریه در جمع مدافعان حرم، ظهر روز 29 مرداد 1396 آسمانی شد و به پدر و برادر شهیدش پیوست.

انتهای پیام/د

پیکر جانباز دفاع مقدس در خرمشهر تشییع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.