همزمان با آغاز هفته دولت چهار پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال در دیلم افتتاح شد.

چهار پروژه عمرانی در شهرستان دیلم افتتاح شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد طاهری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیلم، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت زمان خوبی برای تبیین خدمات ارائه شده به مردم است.

وی افزود: فعالیت های صورت گرفته موجب تسهیل در بخش های مختلف برای زندگی مردم این شهرستان شده است.

معاون عمرانی فرماندار دیلم با بیان اینکه در سال جاری با افزایش اعتبارات در این شهرستان روبرو بوده ایم، خاطر نشان کر: تلاش شده با اجرای طرح های زیر بنایی زمینه را برای توسعه بیشتر و سریعتر این شهرستان آماده کنیم.

طاهری با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت چهار پروژه عمرانی در این شهرستان افتتاح می شود، تصریح کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال افتتاح شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان دیلم خاطر نشان کرد:  ۲۱ درصد اعتبارات تملک دارایی به عمران شهری اختصاص یافته است که در بخش های حمل و نقل و راهداری۱۳.۶، در حوزه بهداشت درمان ۹.۶ ، در بخش آموزش و پرورش و نوسازی مدارس ۸.۵ ،حوزه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، شیلات و امور عشایری ۱۰ وحوزه آب ۹ درصد بوده است.

معاون عمرانی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه این دولت توجه ویژه ای به حوزه ورزش و جوانان داشته است، افزود: حوزه ورزش و جوانان ۸ درصد و حوزه عمرانی  روستایی ۶ درصد اعتبارات شهرستان دیلم را به خود اختصاص داده‌اند که در مقایسه با سال های گذشته از رشد مطلوبی برخوردار است.

طاهری گفت: از اولویت های برنامه امسال می توان به اجرای پروژه سد دره امیری با اعتبار یک میلیارد تومان و ادامه بلوار ساحلی در ضلع جنوبی دیلم با اعتبار ۲.۳ میلیارد تومان اشاره کرد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.