مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران از ممیزی شاخص‌های عملکردی بندر نوشهر در حوزه‌های مدیریت کیفیت، مدیریت ایمنی و بهداشت و محیط زیست با حضور تیم ممیزی شرکت گواهینامه دهنده (CB) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیاوش رضوانی گفت: ممیزی شدن شاخص‌های عملکردی بر اساس الزامات استاندارد‌های مدیریتی و چابک سازی فرایند‌های اداره کل با رویکرد مدیریت یکپارچه و افزایش ضریب ایمنی در عملکرد بندر و توجه به مدیریت HSE صورت پذیرفت.

وی افزود: گروه ممیز، طی این فرآیند، میزان انطباق کلیه فرآیند‌های حاکمیتی، اصلی، پشتیبانی و مدیریتی و عملکرد مرکز ایمنی و آتش نشانی بندر نوشهر را با استاندارد‌ها و الزامات درون سازمانی و بین المللی مقایسه کرده و ضمن بررسی مستندات موجود، گزارش یافته‌های خود را ارائه نمودند.

رضوانی ابراز امیدواری کرد با شناسایی نقاط قابل بهبود، زمینه‌ی مناسب برای رفع کاستی‌ها و گسترش پوشش الزامات کیفی، ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی فراهم گردد.

تیم ممیزی ضمن قدردانی از اهتمام جدی و حمایت‌های همه جانبه مدیر کل و دیگر مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران از این موضوع مهم و حیاتی، از تغییرات ایجاد شده در سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست ابراز خرسندی کردند.


انتهای پیام/ع


شاخص‌های عملکردی در بندر نوشهر مورد ممیزی قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار