رییس کمیته امداد امام خمینی(ره):

کمیته امداد رویکرد فراجناحی و فارغ از نگاه سیاسی را دنبال می‌کند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: هدف کمیته امداد خدمت رسانی به اقشار محروم و مقابله با فقر است و در این مسیر کاملا فراجناحی و فارغ از نگاه سیاسی عمل می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  پرویز فتاح روز پنجشنبه در دومین روز از سفر خود به استان مرکزی در دیدار با مددکاران، کارشناسان و مشاوران کمیته امداد استان مرکزی اظهار داشت: اگر از روش های نوین در امداد رسانی به محرومان استفاده شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و راهکار تحولی کمیته امداد بهره گیری از شیوه های نوین و تبدیل شدن به امداد الکترونیک است.

وی با بیان اینکه مددکاری در حاشیه نیست و اساس فعالیت های کمیته امداد در دو بخش مددکاری، اکرام و مشاره است و افزود:حامی یابی و مددکاری رسالت اصلی ما در کمیته امداد است و ما بر این باور هستیم که این دو حوزه ظرفیت حل همه مشکلات کمیته امداد را دارا هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به اینکه از بین ۲۵هزار نیروی رسمی و غیر رسمی کمیته امداد تنها سه هزار نفر در حوزه مددکاری مشغول به کار هستند، افزود: به منظور حفظ توازن و توزیع عادلانه پرونده های مددکاری، در دستوالعمل جدید که به زودی به استان ها ابلاغ خواهد شد اختیار جابجایی نیروها به مدیران کل استان ها واگذار خواهد شد و برای بسیاری از مشکلات مددجویان تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه ریشه همه اقدامات در کمیته امداد را مددکاری عنوان و بیان کرد: مددکاری در کمیته امداد مقدم بر اداری بودن آن است و این خود دلیلی بر مشارکت های مردمی و جلب اعتماد عمومی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از حل تمامی مشکلات نرم افزارهای موجود در کمیته امداد طی سه ماه آتی خبر داد و گفت: اگر از روش های نوین در امداد رسانی به محرومان استفاده شو،د بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و راهکار تحولی کمیته امداد بهره گیری از شیوه های نوین و تبدیل شدن به امداد الکترونیک است.

وی با تاکید انجام کارهای اساسی و با جدیت بیشتر، رفع کاستی، جاری شدن تدابیر موثر و تغییر در روش ها بیان کرد: حرکت کمیته امداد بر اساس برنامه است و ما در کمیته امداد می دانیم که در پنج سال آینده در چه وضعیتی هستیم و انتظار ما از استان ها عمل دقیق به دستورالعمل های ابلاغی است.

انتهای پیام/س

فعالیت 3 هزار مددکار در کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.