استاندار آذربایجان غربی گفت:شهدا برای دفاع از عزت، امنیت و اقتدار این کشور مجاهدت کردند و امروز وظیفه ماست که ادامه دهنده راه شهدا و انبیای الهی باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی صبح امروز در نخستین روز هفته دولت در مراسم غبارروبی مزار شهدا در باغ رضوان این شهر که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل و روسای دستگاه‌های دولتی و عمومی برگزار شد با تقبیح عملکرد نهادهای جهانی حقوق بشر اظهار داشت: امروز حامیان رژیم صهیونیستی که جنایات متعددش بر جهانیان روشن شده مدعی حمایت از حقوق بشر شده‌اند.

سعادت گفت: پدیده داعش و گروه‌های تکفیری در منطقه که فاجعه بار تریم جنایات را بر علیه مسلمانان منطقه مرتکب می‌شوند زائیده همین مدعیان حقوق بشر است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خون شهدا ضامن بقای انقلاب است، ادامه داد: شهدا برای دفاع از عزت، امنیت و اقتدار این کشور مجاهدت کردند و امروز وظیفه ماست که ادامه دهنده راه شهدا و انبیای الهی باشیم.

وی افزود: ایثارگری، شهادت و مقاومت شاخصه ویژه شهداست و باید ایثارگران و شهدا را همانند الگویی برای جوانان امروز معرفی کنیم، زیرا این فرهنگ می‌تواند ضامن بقای انقلاب اسلامی باشد.

سعادت اظهار کرد: شهدای مدافع حرم که برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خودشان را فدا می‌کنند ادامه دهنده راه شهدای انقلاب هستند و باید قدردان ایثار آنان باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی شهید مدافع حرم گفت: شهید حججی یکی از شهدای حرم است که با شهادت خود یاد حضرت سید الشهدا را دوباره زنده کرد.

سعادت با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در سال جاری گفت: بهره برداری از هفت هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی از اهم برنامه‌های ما در سال جاری است تا بتوانیم عملکرد مناسبی را در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال داشته باشیم.

انتهای پیام/م

 

ترویج تروریسم زاییده تفکر اسلام زدایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.