پیروزی‌ امروز در جبهه‌های جنگ عراق و سوریه مرهون اندیشه‌های جهادی رزمندگان اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار آسودی مشاور فرهنگی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در دومین کنگره ۳۸۵ شهدای بسیج کارمندان مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلا گفت: فرهنگ ما را رزمندگان و شهدا تحقق بخشیدند و امروز پیروزی‌ها در جبهه‌های جنگ عراق و سوریه مرهون اندیشه‌های جهادی رزمندگان اسلام است.


وی افزود: ایران امروز در عرصه‌های دفاعی از کشور‌های برجسته دنیا است و موشک‌های ساخت این کشور امروز پاسخگوی جنایات داعش است.


مشاور فرهنگی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: ایران برای انتقام شهدای مدافع حرم ۶ فروند موشک میان برد نقطه زن به مواضع داعش شلیک شد که بر اثر آن بیش از ۶۰ فرمانده عالی رتبه این گروه تکفیری تروریستی به درک واصل شدند.


سردار آسودی افزود: یاد و خاطره ۳۸۵ کارمند شهید سرافراز دیار علویان (مازندران) بیانگر رشادت مازنی‌ها در فتح منطقه فاو است.


وی به موج فرهنگی در بازتاب شهادت شهید حججی اشاره کرد و گفت: امروز در عرصه اقتصادی کشور ایران با نقص روبرو هست که با تکیه بر توان داخلی بر این مشکلات باید غلبه کرد.


وی با اشاره به روشن بودن مسیر اقتصادی با منویات مقام معظم رهبری افزود: امروز بیکاری بیداد می‌کند و جوانان به توجه همه دولتمردان نیاز دارند.


مشاور فرهنگی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور ابراز امیدواری کرد، با تلاش دولت دوازدهم و تکیه بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال رونق یابد.


انتهای پیام/ع

 

اندیشه‌های جهادی رزمندگان اسلام رمز پیروزی نبرد حق علیه باطل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.