مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون حدود دو میلیارد ریال اعتبار به خرید وسایل سرمایشی برای خانوارهای محروم اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛خدرویسی  مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه ۸۷۱ سیستم سرمایشی برای خانوارهای ساکن در مناطق محروم استان خریداری شده است گفت: توزیع ۶۲۸ سیستم سرمایشی در نخستین روزهای مردادماه به پایان رسیدو  هم اکنون خریداری و توزیع ۲۴۳ سیستم سرمایشی دیگر نیز در دست اجرا است.

وی با تاکید بر اینکه سیستم های سرمایشی شامل کولر آبی و پنکه می شود، ادامه داد: این نهاد برای خانوارهای محروم ساکن در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب و ثلاث باباجانی به دلیل گرمای بیش از اندازه هوا کولر آبی و برای مابقی خانوارهای ساکن در دیگر مناطق استان پنکه خریداری کرده است.

خدرویسی با بیان اینکه برخی از خانوارهای نیازمند تحت حمایت این نهاد فاقد وسایل اولیه و ضروری منزل برای ادامه زندگی هستند، ابراز امیدواری کرد: خیران و نیکوکاران همچون همیشه یاری رسان این نهاد جهت تامین وسایل ضروری زندگی برای خانوارهای مددجو باشند.

 

انتهای پیام/ز

خرید وسایل سرمایشی برای مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.