اولین کارگاه آموزشی کارشناسان تبلیغات استان های غربی امروز با حضور مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اولین کارگاه آموزشی کارشناسان تبلیغات استان های غرب کشور( ایلام، کردستان، کرمانشاه،لرستان وهمدان) پنج شنبه(٢ شهریور) در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.


پریسا محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به حضور مدیرکل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناسان این اداره کل در این کارگاه جهت پاسخگویی به سئوالات و مشکلات موجود در این عرصه خبر داد.


وی گفت: ایجاد تعامل بین کارشناسان تبیلغات استان های غرب کشور در حوزه وظایف محوله، ارائه محتوای آموزشی مرتبط با حوزه تبلیغات و طرح مباحثی در خصوص سامانه جدید ثبت نام و اخذ مجوز کانون های تبلیغاتی از مهمترین اهداف این کارگاه آموزشی است.


محمدی، ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین جلساتی در مناطق مختلف کشور، گامی در جهت ارتقاء سطح آگاهی بخشی کارشناسان تبلیغات استان های غربی و نهادینه کردن واژه تبلیغات و امر سازنده تبلیغات باشد.


در ادامه این نشست کارشناسان استان های کرمانشاه، همدان، ایلام، کردستان و لرستان به بیان موانع و مشکلات موجود در عرصه فعالیت کانون های تبلیغاتی، ثبت نام در سامانه و اخذ مجوز و نظارت بر این مراکز پرداختند.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان تبلیغات غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.