فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: طی 48 ساعت گذشته 144 دستگاه وسايل نقليه متخلف در شهر کرمان توقيف و روانه پاركينگ شدند.

144 وسيله نقليه متخلف در کرمان راهی پاركينگ شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: طرح ارتقای امنيت اجتماعی و ساماندهی موتورسيکلت ها به منظور جلوگيری از بروز تخلفات در سطح شهر کرمان توسط يگان های تابعه اين فرماندهی در حال اجراست.

وی افزود: در همين راستا مأموران انتظامی شهرستان كرمان در 48 ساعت گذشته طرح بر خورد با وسايل نقليه را با هدف برخورد با آلودگی صوتی و مزاحمان نواميس و شيشه دودی در سطح شهر کرمان اجرا كردند.

وی تصريح کرد: در اجرای اين طرح 68 دستگاه خودرو كه با هنجار شكنی موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند، توقيف و مدارک آنان جهت رسيدگی به تخلفات و اعمال قانون اخذ شد.

وی اظهار داشت: همچنين در راستای پيگيری طرح ساماندهی موتورسيکلت ها 76 دستگاه موتورسيکلت متخلف که فاقد پلاک يا دارای پلاک مشکل دار بودند توقيف و روانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با اشاره به اينكه برخورد پليس با وسايل نقليه متخلف، با جديت ادامه دارد گفت: به کليه شهروندان گرامی توصيه می شود در صورت داشتن هرگونه مشکل در خودرو يا موتورسيکلت نسبت به رفع آن اقدام و از مشکلات آتی پيشگيری نمايند.

انتهای پیام/ح

خودروهای متخلف در کرمان روانه پارکینگ شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار