مدیر امور آب و فاضلاب نقده گفت: کیفیت آب نقده مطابق با استانداردهای سازمان جهانی بهداشت who است.

کیفیت آب شرب شهر نقده مطابق با استاندارد های جهانی بهداشت who 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمدرضا زینال پور با بیان اینکه کیفیت آب شهر نقده روزانه، هفتگی و ماهانه بهداشت مطابق با استاندار های ملی و جهانی پایش و کنترل می‌شود افزود: آزمون‌های کنترل کیفی بسیاری شامل کلرسنجی، باکتریولوژی، بیولوژی، فیزیکی-شیمیایی، فلزات سنگین انجام می شود. 

وی ادامه داد: میزان کلر باقی مانده و کدورت آب در شهر نقده و آزمایشهای میکروبی، باکتریولوژی، بیولوژی، فیزیکی-شیمیایی، فلزات سنگین آب در آزمایشگاه های کنترل کیفی ارومیه و مهاباد انجام می شود.

 زینال پور با اشاره به اینکه شبکه آبرسانی شهرستان نقده فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد افزود: نوسازي شبكه آبرساني نقده يكي از ضروريات است كه سال گذشته 3.5 كيلومتر اين شبكه نوسازي شد و امسال در تلاش هستیم سالانه با جذب اعتبارهای مورد نیاز، بخشی از این شبکه ها را نوسازی کنیم.

  مدیر امور آب و فاضلاب نقده گفت: به منظور ارتقای کیفیت آب، کاهش میزان هدر رفت آب و رفع مشکل افت فشار آب؛ نوسازی شبکه آبرسانی، احداث تصفیه خانه و تامین آب مورد نیاز شهر نقده از منابع آب های سطحی در برنامه آب و فاضلاب قراردارد که اجرای این طرح ها مستلزم جذب اعتبار است.

  انتهای پیام/ع

کیفیت آب شرب شهر نقده مطابق با استاندارد های جهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.