سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: از هر نظر آماده هستیم تا در رقابت های جهانی فرانسه به موفقیت برسیم.

محمد طلایی: برای موفقیت در رقابت های جهانی آماده هستیممحمد طلایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان افزود: بچه ها تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و کادر فنی نیز هر آنچه را که لازم بوده به کشتی گیران آموزش داده در نهایت باید دید روز مسابقه چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

قهرمان سابق جهان درخصوص اینکه چقدر به کسب موفقیت در این رقابت ها امیدوار است گفت:به طور حتم ما به همه چیز امیدوار هستیم و با همین نیت هم راهی رقابت های جهانی شدیم در نتیجه تلاش می کنیم به آنچه که شایسته اش هستیم برسیم.

طلایی درباره این سوال که کدامیک از کشتی گیران شانس بیشتری برای کسب مدال دارند،گفت:همه بچه ها به یک اندازه برای تصاحب مدال شانس دارند و نمی توان گفت مثلا حسن یزدانی چون قهرمان المپیک است از سایرین راحتتر به مدال خواهد رسید؛این جا میدان جهانی است و هرکسی از فرصت ها بهتر استفاده کند،کمتر اشتباه کند و با قدرت بجنگد حتما صاحب بهترین عنوان خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: نیمی از بچه ها برای نخستین بار است که در رقابت های جهانی به میدان می روند و چهار نفر هم تجربه بیشتری دارند و در مجموع می توان گفت نسبت به گذشته تغییرات چشم گیری داشتیم اما به همین جوانان هم امیدوارم هستیم.


انتهای پیام/


صحبت های طلایی قبل از آغاز رقابت های جهانی فرانسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار