در مراسم روز پزشک و داروساز از 42 پزشک نمونه استان همدان تجلیل شد

در مراسم روز پزشک و داروساز از 42 پزشک نمونه استان همدان تجلیل شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌الله موسوی‌بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز از زحمات جامعه پزشکی به خصوص پزشکانی که هم اکنون نیز مشغول فعالیت در مراکز تشخیصی و درمانی هستند، قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ایام شروع فعالیت دولت دوازدهم است گفت: بعد از آن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری جامعه پزشکی شاهد برگزاری انتخابات نظام پزشکی بود و امید می‌رود گشایش‌های دولت یازدهم در دولت دوازهم نیز تداوم داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: موفقیت‌های دولت یازدهم مرهون زحمات جامعه پزشکی و مجموعه درمان است به طوری که با وجود مشکلات متعدد اقدامات خوبی برای مردم انجام شد و مردم خدمات خوبی دریافت کردند.

موسوی‌بهار افزود: افزایش امید  به زندگی و بهبود شاخص‌ها نشاندهنده اتفاقات خوب انجام  شده در حوزه درمان بعد از انقلاب اسلامی است و نباید از یاد برد که برای انجام فعالیت‌های مناسب به اختصاص اعتبارات لازم نیاز است.

وی فعالیت بیست و پنج ساله دکتر ابوالفضل عظیم در سازمان نظام پزشکی همدان قدردانی کرد و برای منتخبان نظام پزشکی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ص.ف

تجلیل از پزشکان نمونه استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.