استاندار کردستان گفت: هفته فرهنگی کردستان همزمان با بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

استاندار  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستاندیشب در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سنندج برگزار شد، گفت: این نشست در راستای برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها در استان برگزار می‌شود.

 استاندار کردستان افزود: آغاز برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره از زمستان سال گذشته بود که جلسه‌ای را با آقای علی‌عسکری داشتیم و موافقات اولیه انجام گرفت.

 زاهدی افزود: در کنار جشنواره که ارزیابی و انتخاب تولیدات برتر صدا و سیمای مراکز استان‌ها صورت می گیرد برنامه‌های جنبی هم وجود دارد هنرمندان صاحب‌ نام‌های این حوزه در شهرهای مختلف استان حضور و برنامه اجرا می‌کنند.

وی گفت: در کنار سه روز جشنواره که از چهاردهم شهریور ماه آغاز می‌شود یک هفته به عنوان هفته فرهنگی برنامه‌های متنوع فرهنگی به وسیله هنرمندان سازمان صدا و سیما در سراسر استان برگزار می‌شود.

 استاندار کردستان بیان کرد: بیش از سه هفته اکثر شبکه‌های صدا و سیمای رادیو و تلویزیونی صدا و سیما مرتبا ظرفیت‌ها، جاذبه‌ها و ویژگی‌های استان را در سطح ملی و بین‌المللی گزارش می‌دهند و این فضای خوبی در بحث معرفی استان را فراهم خواهد کرد.

وی از این جشنواره به عنوان بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های مختلف استان در حوزه‌های مختلف نام برد و گفت: باید با تمام توان از این ظرفیت در راستای معرفی توانایی‌های استان در حوزه‌های گردشگری، فرهنگی، اقتصادی و غیره استفاده کنیم.

انتهای پیام/ م ح

جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها بستر مناسبی برای معرفی ظرفیت ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.