عملیات اجرایی منطقه ویژه استقرار صنایع مبتنی بر فناوری های برترهمدان آغاز شد .

ساخت دومین منطقه ویژه استقرار صنایع  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، نجفی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان با اشاره به اینکه مرحله نخست این مرکز درزمینی به مساحت پنجاه هکتار و با اعتباراولیه پنجاه میلیارد ریال ساخته می شود گفت : شرکت های فن آور، صنایع های تک و الکترونیکی در این منطقه ویژه مستقرمی شوند .

 معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک هم با اشاره به اینکه این دومین منطقه ویژه استقرار صنایع مبتنی بر فناوری های برتر کشوراست که ساخته می شود گفت : مرکز اول در شیراز بود و متخصصین صنایع های تک و جوانان پرتلاش دراین مرکزمستقرمی شوند .

نیکبخت استاندارهمدان هم با بیان اینکه طرح ساخت این منطقه ویژه درسالهای قبل تصویب شده بود گفت : دولت برای ساخت این منطقه حمایت های اساسی می کند .

حاجی بابایی ، نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس هم با بیان اینکه این منطقه ویژه امکان گسترش تا هزار هکتار را دارد افزود : این مهم ترین طرحی است که در استان کلنگ زنی می شود .

این منطقه ویژه در ۱۵ کیلومتری همدان و در کنار مرکز فن آوری کسب کار با هدف استقرار صنایع های تک ساخته می شود .

همچنین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلو واتی مرکز فن آوری کسب و کار همدان هم به بهره برداری رسید این نیروگاه بخش قابل توجهی از برق مورد نیاز این مرکز را تامین می کند.

انتهای پیام/د.ا

ساخت دومین منطقه ویژه استقرار صنایع "های تک"کشور در همدان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.