معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان همدان از اعزام 8 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در این استان خبر داد.

اعزام 8 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حسن آقایوسفی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان‌ نور دانش‌آموزی یکی از برنامه‌هایی است که با مشارکت آموزش و پرورش ، سپاه و بسیج انجام می‌شود و همواره مورد استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قرار می‌گیرد، افزود: به منظور درونی کردن ارزش‌ها موظف هستیم جوانان را با هویت تاریخی و ارزشی گذشته کشور آشنا کنیم.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان ‌نور به طور قطع دانش‌آموزان را متوجه فرهنگ متعالی جهاد و شهادت می‌کند و آنها با حضور در مناطق عملیاتی بخشی از وقایع جنگ حق علیه باطل را درک می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: دانش‌آموزان استان همدان از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس شامل خوزستان، اروندرود، فکه، هویزه و یادمان‌های شهدای گرانقدر جنوب و غرب کشور دیدن می‌کنند.

آقایوسفی با بیان اینکه راویان دفاع مقدس در طول سفر به سرزمین نور خاطراتی از دوران طلایی دفاع مقدس را برای آنان بازگو می‌کنند وبرنامه‌های فرهنگی وهنری مختلف برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود، گفت: اعزام کاروان راهیان‌نور هر سال تأثیر بسزایی در روحیه ایثار و شهادت‌ طلبی دانش‌آموزان برجای می‌گذارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش وپرورش استان همدان اظهار داشت: این اردوها می تواند برای دانش‌آموزانی که جنگ را ندیده‌اند خاطرات جوانانی را ورق بزند که از جان خود گذشتند تا اسلام را زنده نگه دارند.

انتهای پیام/ب

اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.