معاون باشگاه پرسپولیس و مسئول نقل و انتقالات این باشگاه گفت: جشن صعود تیم پرسپولیس را با تلاش بازیکنان در ابوظبی برگزار می کنیم.

محمد علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار پرسپولیس برابر الاهلی عربستان بیان کرد: بازی خوبی بود و دریافت گل در دقیقه یک بازی تنها بدشانسی ما بود چرا که شیرازه تیم بهم ریخت و بازیکنان تا چند دقیقه در شوک این گل بودند.

او افزود: در یک اشتباه گل دوم را دریافت کردیم اما روند بازبکنان به مرور بهتر شد و توانستیم بازی را مساوی کنیم و در بازی برگشت با همت بازیکنان و هواداران در ابوظبی جشن صعود پرسپولیس را برگزار می کنیم.

ترکاشوند ادامه داد: محسن مسلمان در بازی از ناحیه مچ پا مصدوم شد اما با این وجود به بازی ادامه داد.امروز صبح پای این بازیکن متورم شده بود و مسلمان از این موضوع ناراحت بود.

او در مورد گل نخست این دیدار عنوان کرد: تیم چند روز با روحیه بالا تمرین کرده بود اما گل اول این بازی حتی تماشاگران را هم شوک کرد اما خداروشکر توانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را مساوی کنیم.

ترکاشوند تصریح کرد:در بازی برگشت اگر سرخپوشان بازی خودشان را انجام دهند بازی را خواهیم برد ضمن اینکه در دیدار برگشت سید جلال حسینی در تیم حضور دارد و شانس پیروزی تیم بیشتر می شود.

ترکاشوند در مورد عملکرد خوب باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: با برانکو جلسات متعددی را برگزار کردیم و تصمیم گرفتیم استخوان بندی تیم حفظ شود و تنها برای برخی نقاط نفرات ذخیره خوبی را به تیم اضافه کنیم که خوشبختانه این اتفاق با رضایت برانکو رخ داد و در حال حاضر تیم خوبی داریم.

او در مورد اینکه نفرات ذخیره در بازی برابر الاهلی عملکرد بهتری نسبت به بازیکناتی مانند طارمی داشتند، بیان کرد: از مدیریت تا بازیکنان همه یک تیم هستیم و گاهی یک بازیکن در یک روز شرایط خوبی ندارد و دوست ندارم نام بازیکنی را مطرح کنم.طارمی آقای گل تیم است اما از بازیکنان ذخیره هم انتظار داریم در مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند که خداروشکر این اتفاق در این بازی رخ داد.

ترکاشوند درباره حمایت هواداران عنوان کرد: هواداران سرمایه تیم ما هستند و در هر شرایطی از پرسپولیس حمایت کردند و امروز همراه با ۱۲۰ هوادار از عمان برگشتم و جو خیلی خوبی وجود دارد.

او تصریح کرد: هواداران با هزینه شخصی خود به عمان سفر کردند و در حال برنامه ریزی هستیم که حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ هوادار را برای بازی برگشت به ابوظبی ببریم.

معاون باشگاه پرسپولیس و مسئول نقل و انتقالات این باشگاه در پایان در مورد پرداخت مطالبات ژوزه و دستیارانش خاطر نشان کرد: هزینه دستیاران ژوزه از طریق باشگاه پرداخت شده و تا یکی دو روز آینده به دست آنها می رسد اما حکم ژوزه تازه به دست باشگاه رسیده و با طاهری به دنبال پرداخت آن هستیم تا خیال هواداران راحت باشد.

انتهای پیام/

اظهار نظر مسئول پرسپولیس درباره دیدار تیمش با الاهلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار