قائم مقام نظام پرستاری گفت: سازمان نظام پرستاری همواره به دنبال ایجاد فضایی آرام است تا بتواند کمک خوبی برای وزارت بهداشت باشد.

لزوم تعامل سازنده سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت/ عضویت 180هزار پرستار در سازمان پرستاری کشورمحمد شریفی مقدم قائم مقام نظام پرستاری کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: سازمان نظام پرستاری همواره از گذشته به دنبال ایجاد یک فضای آرام، بدون تنش و التهاب بوده تا بتواند کمک حال خوبی برای وزارت بهداشت باشد.

وی بیان کرد: نظام پرستاری از پتانسیل بالایی در کشور برخوردار است؛ حدود 180 هزار نفر در سطح کشور در این نهاد عضویت دارند و اعضای هیات علمی دانشگاه نیز مشغول به فعالیت و ارائه نظر‌های سازنده‌ای هستند.

شریفی مقدم عنوان کرد: سازمان نظام پرستاری می‌تواند در مسائل مختلف اجرایی با وزارت بهداشت همکاری کند؛ بر اساس قانون این سازمان در خصوص مسائل آموزشی و پذیرش دانشجویان می‌تواند اقدامات و تصمیم های خوبی اتخاذ کند اما متاسفانه در دوره قبل این اتفاق نیفتاد و چالش‌هایی از طرف وزارت بهداشت مطرح بوده است.

بی اعتمادی پرستاران به برخی مسائل در نظام سلامت

وی تاکید کرد: من امیدوارم در دولت جدید راه گفت و گو و تعامل سازنده هموار شود تا تصمیمات موثری در حوزه‌های مختلف به خصوص تربیت آکادمیک و دیگر مسائل آنها اخذ شود.

قائم مقام نظام پرستاری یادآور شد: متاسفانه به دلیل وجود فضای موجود در نظام سلامت پرستاران نسبت به برخی مسائل بی‌اعتماد شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار