پیام تبریک معاون آموزشی وزارت بهداشت به مناسبت روز پزشکبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت طی یک پیامی روز پزشک را به جامعه خدوم پزشکان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

سلامت یکی از ارکان مهم جوامع بشری است و پیشرفت و توسعه کشورها در گرو سلامت افراد آن جامعه می باشد. این امر مهم در جوامع مرهون وجود پزشکانی است که زندگی و عمر خود را وقف خدمت به بیماران و التیام آلام افراد جامعه می نمایند.

حرفه پزشکی حرفه ای مقدس است که با سوگند برای کمک به همنوعان و افراد دردمند آغاز می شود و پزشکان شریف کشورمان در طول دوران حرفه ای خود با رعایت اصول اخلاقی و شفقت و مهربانی به این سوگند پایبند بوده و به بهبود سلامت جسمی و روحی بیماران کمک می نمایند.

در این بین و در کنار حرفه طبابت، اساتید گرانقدر حوزه علوم پزشکی به امر خطیر تربیت پزشکان آینده کشور می پردازند که موجب می گردد جایگاه تاثیرگذار این اساتید در حرفه پزشکی تداوم داشته و اندیشه های ایشان توسط شاگردانشان اشاعه و به آیندگان انتقال یابد.

ضمن تبریک روز پزشک به تمامی همکاران محترم که با دلسوزی در ارتقای سلامت مردم عزیزمان تلاش می نمایند، امیدوارم در حوزه آموزش علوم پزشکی کشور و با همکاری تمامی دست­اندرکاران این حوزه، شاهد تربیت پزشکانی با دانش و مهارت و متخلق به اخلاق حرفه­ای و اسلامی برای آینده نظام سلامت کشور باشیم.

انتهای پیام/