دریافت‌كننده تیم ملی والیبال ایران گفت: همه تیم‌هایی حاضر در مسابقات قهرمانی قاره‌ها برای سكو نشینی تلاش می‌كنند.

فرهاد قائمی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی والیبال مردان برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی قاره‌ها گفت: بعد از مسابقات انتخابی والیبال قهرمانی جهان كه در اردبیل برگزار شد و توانستیم سهمیه مسابقات  جهانی را كسب كنیم، چند روزی استراحت كردیم و حالا دور جدیدی از تمریناتمان را آغاز كرده‌ایم.

وی ادامه داد: تورنمنتی را پیش رو داریم كه برایمان بسیار مهم است. برترین تیم‌های جهان در آن شركت می‌كنند و این نشان می‌دهد كه اهمیت این رقابت‌ها به شدت بالاست و باید با حداكثر آمادگی و نهایت توان در آن رقابت‌ها حضور پیدا كنیم.

بازیكن  تیم والیبال ایران اضافه كرد: تلاش ما این است كه با عملكرد خوب در مسابقات قهرمانی قاره‌ها بتوانیم پایان خوبی در سال 2017 داشته باشیم. این آخرین تورنمنت تیم ملی در سال 2017 است و این اهمیت مسابقات را برای ما افزایش می‌دهد.

قائمی درباره حریفان ایران در تورنمنت قهرمانی قاره‌ها گفت: حریفان سرسختی پیش رو داریم، حتی تیم ژاپن نیز جزء تیم‌هایی است كه با استفاده از امتیاز میزبانی تمام تلاش خود را برای كسب مقام به كار می گیرد. هر 6 تیم به دنبال این هستند كه سكوی این رقابت‌های مهم را از آن خود كنند و تیم ایران هم از این قائده مستثنی نیست.

انتهای پیام/

فرهاد قائمی از آغاز مجدد تمرینات تیم ملی والیبال می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار