همرمان با هفته دولت ۶۷ پروژه بخش کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ذبیح الله غریب مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۶۷ پروژه بخش کشاورزی همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

غریب افزود: این پروژه ها شامل ۳۷ طرح در بخش آب و خاک و امور فنی و مهندسی، ۱۶ طرح در بخش بهبود تولیدات دامی، ۶ طرح در بخش بهبود تولیدات گیاهی، ۶ طرح در بخش شیلات و امور آبزیان و ۲ طرح در بخش صنایع کشاورزی است.

وی با بیان تکمیل این تعداد پروژه با پرداخت ۴۸۱ میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال اعتبار اضافه کرد: ۱۷۵ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال از این اعتبار از محل اعتبارات دولتی، ۸۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی، ۲۱۹ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال از محل آورده متقاضی و ۲۵۴ میلیون ریال نیز از سایر محل ها می‌باشد.

غریب با اشاره به بهره مندی ۷۵ روستا و ۲ هزار و ۲۵۸ خانوار از مزایای این طرح‌ها ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۵۳۳ نفر به صورت مستقیم و ۳۴۳ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی می‌گردد.

دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی (رئیس جمهور) و باهنر (نخست وزیر) در ۸ شهریور ۱۳۶۰ به عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ز

۶۷ پروژه بخش کشاورزی در هفته دولت افتتاح می گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار