سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  امین اله بابویی تاسیس این مجتمع آموزشی را گامی بلند در مسیر پرورش نخبگان در استان عنوان کرد و گفت: شرایط پذیرش دانش آموز در مقطع پیش دبستانی و دبستان در مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان در سال تحصیلی ۹۷ _ ۹۶ فراهم شده است.

 سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به نام این مجتمع افزود: "مجتمع خِرَد" هم اکنون در پایه‌های تحصیلی پیش دبستانی و دبستان به صورت رسمی از مدیریت آموزش و پرورش استان مجوز فعالیت گرفته و شروع به نام نویسی از دانش آموزان کرده است.

وی ادامه داد: این مجتمع با تخفیف ۳۰ درصدی در اختیار پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته که عموم مردم هم می‌توانند با تعرفه‌های رسمی اعلامی از طرف آموزش و پرورش برای نام نویسی فرزندان خود در این مجتمع آموزشی اقدام کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به نشانی، یاسوج – بلوار کاشانی-فرعی ۵ -پلاک ۱۹ و یا تماس با شماره تلفن ۰۹۹۰۵۰۳۲۷۸۸ برای کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.